Aktualnie online
· Gości online: 2

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 2,788
· Najnowszy użytkownik: toom66
 Need For Speed ???  
 Need For Speed No Limits  
 Need For Speed Rivals  
Need For Speed Most Wanted by Criterion
Need For Speed The Run
Need For Speed Shift 2 Unleashed
Need For Speed Hot Pursuit
  Need For Speed World
   Need For Speed Shift  
    Need For Speed Nitro
Need For Speed Undercover
Need For Speed Pro Street
Need For Speed Carbon
Need For Speed Most Wanted
Need For Speed Underground 2
Need For Speed Underground
Need For Speed Hot Pursuit II
Need For Speed Porsche 2000
Need For Speed Road Challenge
Need For Speed III Hot Pursuit
        Need For Speed II   
    the Need For Speed   

Wywiad z Scottem Nielsenem

Need for Speed Undercover jest tytułem wyścigowym o intensywnej akcji, z międzynarodową gwiazdą filmową Maggie Q jako głównym charakterem podczas sekwencji przerywnikowych, które dodają napędu fabule, zabierając serię spowrotem do korzeni i wprowadzając ponownie niesamowite pościgi z policją, najgorętsze samochody na świecie i spektakularne bitwy szosowe.


Need for Speed Undercover zabiera serię spowrotem do korzeni i wprowadza ponownie niesamowite pościgi z policją, najgorętsze samochody na świecie i spektakularne bitwy szosowe.

Maggie Q, która odznaczyła się w Mission Impossible III i Szklanej Pułapce 4, gra agentkę federalną Chase Linh, kuszącą przewodniczkę, która rekrutuje i prowadzi graczy podczas gdy oni stają się tajniakami. Gracze wykonają niebezpieczne zadania oraz będą współzawodniczyć w wyścigach, aby infiltrować i unieszkodliwić bezwzględny międzynarodowy syndykat przestępczy.


WP: Kto ma zaszczyt z nami rozmawiać? Podaj swoje nazwisko, stopień i rolę!

Nazywam się Scott Nielsen i jestem jednym z producentów Need for Speed Undercover.

WP: Jeśli miałbyś wyjawić esencję Need for Speed Undercover, w jaki sposób mógłbyś najprościej opisać grę?

SN: W Need for Speed Undercover wcielasz się rolę zamaskowanego policjanta, zostajesz zrekrutowany aby przeniknąć głęboko do nielegalnego podziemnego świata. Twoim zadaniem będzie infiltrować gangi, unieszkodliwić je i to jest naprawdę główna historia. Połącz to z fenomenalnymm gameplay'em i otrzymasz coś całkiem nietuzinkowego.

WP: Po co oddalać serię Need for Speed od jej korzeni? Dużo osób uważa Need for Speed jako czystą grę wyścigową, a z Undercoverem zamierzacie to naprawdę rozbudować. Czy istnieje jakaś obawa, że wyalienujecie hardkorowych fanów serii?

SN: Szczerze mówiąc nie sądzę. Właściwie, to co robimy to budowanie rozrywki i częścią budowania rozrywki jest wychodzenie z nowymi pomysłami każdego roku. Myślę, ze względu na warunki w jakich się znajdujemy, naprawdę chcemy sądzić, że to gra akcji. Tak więc nie jest to gra wzorowana na symulatorach, nie jest to arcade taki jak Mario Kart. Możesz niemal wyśledzić powrót do korzeni, do tego co zaczęliśmy robić w czasach Hot Pursuit, co prowadzi do Undercovera, patrząc w jaki sposób możemy opowiedzieć przekonujące historie, wbudować je w gameplay, tak aby do siebie pasowały. To naprawdę klimat w jakim siedzimy, wiesz, dziedzictwo i korzenie Need for Speed naprawdę nie leżą zbyt daleko, od tego, gdzie zmierzamy z Undercoverem. Budujemy duży, otwarty świat wyścigowej gry akcji, tak więc skupianie się na przeszłości naszej serii oznacza branie z niej najlepszego, a my jesteśmy naprawdę podekscytowani tym, co robimy z Undercoverem.

WP: Pogadajmy o nowościach. Co zamierzacie wprowadzić w Undercoverze, czego nie widzieliśmy we wcześniejszych grach serii Need for Speed?

SN: Need for Speed Undercover obraca się wokół pościgów, ścigania i bycia ściganym - to naprawdę stanowi istotę wegłu której budowaliśmy tę grę. Ten element albo koncept pościgów zostaje wcielony w życie w trzy różne sposoby, trzy filary, którymi będą: heroiczny model jazdy, szosowe bitwy oraz nasze skryte działania.

Jeśli chodzi o heroiczny model jazdy, oznacza to, że mamy ponad 430 różnych suwaków, z którymi możemy się bawić, żeby naprawdę dać Ci całkowitą kontrolę nad samochodem i grą. Kiedy widzisz ludzi robiących rzeczy w filmach Hollywood w samochodach, rzeczy, które są po prostu niemożliwe do wykonania w codziennym życiu - to jest to co chcemy odtworzyć w grze. Chcemy, żeby każdy poczuł się jak bohater i wreszcie, w pewnym sensie, mamy silnik, który nam na to pozwoli. Ten silnik przenosi się także na system udzkodzeń, obejmuje sztuczną inteligencję w grze, to jak komunikujesz się z policją, jak AI ściga się przeciwko Tobie, cała sterta świetnych rzeczy. Wszystko to, zebrane razem, pozwala graczowi robić rzeczy i czuć się jak bohater.

Bitwy szosowe naprawdę prezentują innowacje w kwestii gameplay'u. One są bardzo, bardzo intensywne, naprawdę wymagające, emocjonujące - to naprawdę szokujące doznanie. Masz szansę rozpędzić się naprawdę szybko, jadąc autostradą z prędkością 150 mili na godzinę, torując sobie drogę pomiędzy samochodami. To doznanie, które musisz samemu odczuć aby wiedzieć o co chodzi.

WP: Grając w to wcześniej, widzieliśmy wiele różnych samochodów. Mieliście Audi, muscle cary, całą gamę Amerykańców, Japońców, Europejczyków. Co możesz nam powiedzieć o zbiorze aut, który zostanie zawarty w finalnej wersji gry?

SN: Jest trochę za wcześnie dla mnie, abym był w stanie ujawnić całą listę samochodów. Jednakże było to dobre pytanie. Ciągle z tym majstrujemy i zdobywamy całe licencyje. Pozwól, że dam Ci podpowiedź: możesz spodziewać się listy aut całkiem podobnej do tych, które mieliśmy w przeszłości. Wspomniałeś o ich części - będą niektóre ikony amerykańskich mucle carów, japońskie wozy tunerskie, europejskie egzotyki. Mamy dobrą mieszankę niektórych starych, klasycznych samochodow oraz pewne specjalne, nowe auta.

WP: Czy ujrzymy jakiś rodzaj garażu albo trybu multiplayer?

SN: Znowu, zaczynasz poruszać tematy, o których nie mogę mówić. Będzie to część naszych komunikatów, wraz z brnięciem do przodu. Dzisiaj zaprezentowaliśmy historię, model jazdy, skryte działania, innowacje w trybach gry. Prawdopodobnie w ciągu miesiąca zdradzimy trochę więcej detali związanych z tym, co będziemy robić z trybem online, multiplayerem itp.

WP: Porozmawiajmy o fabule. Dlaczego Maggie Q? Co sprawiło, że pasuje do swojej roli?

SN: Tak jak rozmawialiśmy wcześniej, to na co kładziemy nacisk to kwestia interaktywności. Rzeczą, w której jesteśmy coraz lepsi jest fabuła. Aby wiedzieć co jesteśmy w stanie z tym zrobić, polegliśmy na expertach z Hollywood w kwestii opowiedzenia historii. Mieliśmy hollywoodzkich skład, mieliśmy hollywoodzką ekipę, mieliśmy hollywoodzkiego reżysera - zawierzyliśmy ekspertom, aby wcielili w życie nasze założenia.

Zaangażowaliśmy również z ekspertów z podwórka aktorskiego, takich jak Maggie Q. Doskonale pasowała do swojego cyfrowego alter ego. Gra rolę Chase Linh, która jest Twoją przewodniczką w grze. Ona tak naprawdę jest Twoim jedynym kontaktem z i do świata zewnętrznego. Ona wpędzi Cię w kłopoty, wyciągnie Cię z kłopotów, da Ci wskazówki tak abyś mógł domyślić się którymi osobami będziesz musiał się zainteresować. Ona da Ci zlecenia na te osoby i powie Ci kto jest celem, a kogo będziesz musiał usunąć.

WP: A ile mandatów masz na koncie?

SN (śmiejąc się): Szczerze mówiąc przez ostatnie trzy lata utrzymałem czyste konto, tak więc radzę sobie całkiem nieźle, jednak każdy wmawia mi dzisiaj, że mam pecha, tak więc myślę że wyjadę stąd i zostanę przyduszony przez gliny.

Tłumaczenie : Jakub "panish" Putała.
©

Witamy na NeedForSpeed.pl

Logowanie

Nie pamiętam hasła.

Nie masz jeszcze konta? Załóż je!

Utwórz konto / zarejestruj się i korzystaj w pełni z funkcji dostępnych na naszej stronie!

Polub nas na Facebooku
Możesz nas znaleźć też na:
Zwycięzca #45 Screen Masters


Zwycięzca: Radon
Temat: Nissan
Gra: NFS: Most Wanted 2012
#46 Screen Masters - zapisy
Zwycięzca #27 Car Of The Week


Zwycięzca: RayneX
Auto: Ford Mustang
Styl: Wyścigowy
#28 Car Of The Week - Składanie prac
               Nawigacja                  
●   Strona główna
●   Artykuły
●   Forum
●   Regulamin
●   Redakcja
●   Współpraca
●   Szukaj
●   Download
●   Galeria
●   Poradnik forumowicza
●   Kategorie newsów
Partnerzy





Wymiana
Teksty piosenek
gry java
Fifa Serwis


NFS-Mania.com MoHCenter ? Największa na świecie strona o tematyce gier Medal of Honor oraz The Saboteur
Szybcy i Wsciekli The Fast and The Furious
Copyright © 2010. All rights reserved, NeedForSpeed.pl
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3. NeedForSpeed.pl theme v2 by Yascarr
36,719,634 unikalne wizyty