Aktualnie online
· Gości online: 7

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 2,796
· Najnowszy użytkownik: Norm
 Need For Speed ???  
 Need For Speed No Limits  
 Need For Speed Rivals  
Need For Speed Most Wanted by Criterion
Need For Speed The Run
Need For Speed Shift 2 Unleashed
Need For Speed Hot Pursuit
  Need For Speed World
   Need For Speed Shift  
    Need For Speed Nitro
Need For Speed Undercover
Need For Speed Pro Street
Need For Speed Carbon
Need For Speed Most Wanted
Need For Speed Underground 2
Need For Speed Underground
Need For Speed Hot Pursuit II
Need For Speed Porsche 2000
Need For Speed Road Challenge
Need For Speed III Hot Pursuit
        Need For Speed II   
    the Need For Speed   

Wrażenia i suche fakty z zamknietej prezentacji.

18 września 2012 roku, Warszawa, salon Porsche. Wasz skromny człowiek, w osobie Shoguna, wśród takich znanych twarzy jak Rock i Rojo, ludzi z poważnych serwisów growych, czy nawet z polskiego Top Gear, był na zamkniętej prezentacji Need For Speed: Most Wanted by Criterion. Gościem specjalnym był Matt Follett, producent najnowszej gry NFS.

Po męczących godzinach w pociągu i marnym dogadaniem się z komunikacją miejską stolicy dotrałem na miejsce pokazu. Przed wejściem do salonu stały 2 najnowsze Porsche 911: jeden w barwach policyjnych, a drugi bardziej po cywilnemu. Jak wiecie (a jak nie to się dowiecie) nie lubię Porsche, więc nie zrobiły na mnie dużego wrażenia. Większe natomiast osoby jakie się pojawiły. Znani z You Tube Rock i Rojo, dziennikarze z chyba wszystkich serwisów poświęconych grom, jak i ludzie związani z EA i dystrybucją. Gwoździem "programu" był Matt Follett, producent wykonawczy studia Criterion. Rozpoczął on prezentację od ogólnego zarysu gry. Autolog 2.0, wyścigi, pościgi, otwarty świat. To wszystko już znamy. Matt jednak dokładniej wytłumaczył na czym polegają Speed Points. SP będziemy otrzymywali za wszystko co będziemy robić w grze: skoki, drifty, zwycięstwa w wyścigach, eliminowanie przeciwników. Dzięki nim będziemy pięli się na szczyt "najbardziej poszukiwanych" w singlu i mulitiplayerze. Dobrze czytacie. W trybie singleplayer również będzie coś na wzór klasycznej czarnej listy. Będzie składała się 10 przeciwników i żeby móc się z nim zmierzyć musimy nabić odpowiednia ilość SP. Po ich pokonaniu wygrywamy samochód którym jeździli, którego nie można znaleźć na mieście. Co do ich ilości to nie jestem pewien czy ona nie ograniczyła się tylko do pokazu czy też całej gry. Nie mogłem dobrze wywnioskować. A mowa tu tylko o 41 samochodach, a nie tak jak wcześniej mówiono o ponad 100. Wytłumaczeniem tak małej ilości bryk, są głosy po Hot Pursuit z 2010 roku, że za dużo aut było zbyt podobnych do siebie. Jak dla mnie to nie wytłumaczenie, bo samochodów w grze wyścigowej nigdy za mało. Będą one za to podzielone na 6 klas: SUV, sportowe, egzotyki, muscle, klasyczne i super lekkie (np. Ariel Atom). w czasie jazdy dowolnej możemy w każdym momencie zmienić auto na jakiekolwiek wcześniej odkryliśmy.

Teraz czas powiedzieć coś o tuningu. Jest to pierwsza gra studia Criterion gdzie ten element występuje. Wcześniej mogliśmy zobaczyć, że będzie kilka aspektów tuningu mechanicznego. I jak się później okazało, po moim pytaniu, tylko taki będzie występował w Most Wanted, nie będzie żadnych bodykitów, vinyli itp. w grze. Wracając do tuningu mechanicznego będzie on występował w danych kategoriach: nadwozie, podwozie, moc (silnik), opony i nitro. Nadwozie będzie np. odpowiadało za zdolność taranowania, a opony będziemy mieli na asfalt, off road i tor. Najbardziej kontrowersyjna sprawa to ta, że w czasie wyścigu można zmieniać części! Np. opony z asfaltowych na szutrowe. Inna sprawą dotyczących gum jest fakt, że podczas palenia ich możemy doprowadzić do ich wybuchu, kończąc na samych felgach!

Chyba teraz jest dobry moment na powiedzenie trochę o rozgrywce. Twórcy chwalą się, że będzie to najbardziej społecznościowa gra na runku. I najprawdopodobniej mają racje, ponieważ esencja gry będzie odbywała się w trybie multiplayer i rywalizacje ze znajomymi. Czego byśmy nie robili wszytko będzie udostępniane w Autologu. Gdy zdobywamy status "most wanted" na mieście pojawią się bilbordy z naszym awatarem. Oczywiście gry w multi możemy ustawiać według własnego uznania i zapraszać kogo chcemy. Z góry narzucone sesje multiplayer będą trwały 15 minut i będzie kilka trybów rozgrywki, gdzie po nich zostanie wyłoniony zwycięzca. Nie będzie również lobby, a spotkania będą odbywać się na podobnej zasadzie jak w Burnout Paradise. Oczywiście jak chcemy możemy grać tylko w tryb dla pojedynczego gracza, to nie ma takiego problemu. Zajmie nam on ok. 30-40 godzin jeśli będziemy chcieli odblokować wszystko i zaliczyć wszystkie achivmenty dla wszystkich aut. W trybie dla wielu graczy nie będzie policji, ale ta oczywiście będzie gdy będziemy grali sami. Maksymalny level pościgu to 6, a broń w jaką będą wyposażeni to tylko kolczatki i ich przewaga liczebna.

Tryby gry dla singleplayer: sprint, tor, czasówka, zasadzka, średnia prędkość, fotoradary.
Tryby gry dla multiplayer: wolna jazda, fotoradary, wyścigi, skoki.

W trakcie wyścigu, pościgu czy jazdy dowolnej, aby naprawić auto wystarczy przejechać przez stację benzynową/warsztat. Model jazdy jest oczywiście arcadowy, ale wymaga przyczajenia, a każdy samochód prowadzi się inaczej. Czuć masę auta, który reaguje z opóźnieniem. Jeździłem 911 i Camaro i różnice były spore. Bardzo często kończyłem jako wrak wbity w jakiś samochód ruchu ulicznego lub ścianę, ale już pod koniec 15 minutowej sesji z grą, szło mi całkiem nieźle. Wielką frajdę sprawia palenie gumy, czy to w miejscu, czy kręcąc bączki. Drifty za bardzo nie chciały mi wychodzić, ale tak jak mówiłem jest to pewnie opanowanie modelu jazdy.

W grze będzie tryb dnia i nocy, a droga zawsze będzie lekko mokra, ponieważ twórcy uznali, że świetnie to wygląda. Grafika jak i dźwięki (z soundtrackiem na czele) oczywiście są na najwyższym poziomie. Nasze postępy w grze będą zapisywane w chmurze, tak więc nie ważne z jakiej konsoli będziemy korzystać, zawsze będziemy mieli dostęp do swoich postępów w grze.

Na przeganianie otrzymałem koszulkę z logiem Most Wanted, folder reklamowy oraz tajemniczą płytę, a wszystko to zapakowane w papierowa torbę z której największy ubaw mają moje koty. Tajemniczą zawartością płyty były screeny, trailery, gameplay, info o grze oraz okładki. Wszystko to oczywiście możecie zobaczyć na naszym Funpage'u FB, kanale You Tube i stronie.

Podsumowując gra zapowiada się świetnie i nawet ja dosyć sceptycznie do niej zmieniłem zdanie i z niecierpliwością jej oczekuję. Most Wanted sprawia wrażenie bardzo dopracowanej, ze świetna grafiką, dźwiękiem i modelem jazdy sprawiającym dużo radości. Moim zdaniem ta gra zasługuje już na kultową nazwę, której byłem na początku przeciwny. Na to wszystko musimy czekać do 31 października.

Komentarze

#1 | Artez dnia wrzesień 18 2012 23:06:14
Świetny artykuł. Dla mnie to wspaniała wiadomość, że będzie podział na egzotyki i.t.p. ponieważ to uwielbiałem w np. Carbonie. Aut może i będzie mniej, ale to nawet lepiej. W Hot Pursuicie było wiele wersji jednego auta, ale według mnie było to po prostu głupie.
#2 | Movet dnia wrzesień 19 2012 06:58:42
Jak ty tam wszedłeś?
#3 | Shogun dnia wrzesień 19 2012 12:26:59
Ładnie sie uśmiechnąłem do ładnych pań Pfft

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
©

Witamy na NeedForSpeed.pl

Logowanie

Nie pamiętam hasła.

Nie masz jeszcze konta? Załóż je!

Utwórz konto / zarejestruj się i korzystaj w pełni z funkcji dostępnych na naszej stronie!

Polub nas na Facebooku
Możesz nas znaleźć też na:
Zwycięzca #45 Screen Masters


Zwycięzca: Radon
Temat: Nissan
Gra: NFS: Most Wanted 2012
#46 Screen Masters - zapisy
Zwycięzca #27 Car Of The Week


Zwycięzca: RayneX
Auto: Ford Mustang
Styl: Wyścigowy
#28 Car Of The Week - Składanie prac
               Nawigacja                  
●   Strona główna
●   Artykuły
●   Forum
●   Regulamin
●   Redakcja
●   Współpraca
●   Szukaj
●   Download
●   Galeria
●   Poradnik forumowicza
●   Kategorie newsów
Partnerzy





Wymiana
Teksty piosenek
gry java
Fifa Serwis


NFS-Mania.com MoHCenter ? Największa na świecie strona o tematyce gier Medal of Honor oraz The Saboteur
Szybcy i Wsciekli The Fast and The Furious
Copyright © 2010. All rights reserved, NeedForSpeed.pl
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2017 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3. NeedForSpeed.pl theme v2 by Yascarr
37,697,506 unikalne wizyty